No... oonko nyt teini? Tiedoksi vaan teille pupuset, että mä oon miettiny bloggaamista jo jonkin tovin, rutkasti kauemmin ku useimmat teistä! Hohoo!

Mulle on vielä aaivan hämärän peitossa minkä moista skeidaa mä aion täällä esittää, mutta katsotaan, katsotaan. Ei, tämä ei ole muotiblogi. Haha, voisin kuvitella itteni kuvaamassa "päivän asuani" peilin kautta kamerakännykällä. Ja mulla ei todellakaan ole sukan varressa sen vertaa rahaa, että voisin joka päivä kuvata itseni uusisissa vaatteissa ja heittää edellisen päivän lumput roskiin. En ymmärrä miten joillakin ikäisilläni voi olla niin helvetillisesti mammonaa?! 

Ei, tämä ei ole myöskään musablogi, tämä uusin villitys. Tulis aika niukkaa tekstiä, kun en mä musiikista kovasti tiedä : D Katkaisin vahingossa kitaranikin kielen, kun leikin jotain hyvääkin virittäjää ja pingotin sen perkeleen jousen (juu en tiedä miksikä sitä kutsutaan, eikä mua edes kiinnosta) hieman liian kireelle.

Luultavasti mä vain avaudun täällä mua ärsyttävistä, mun mielestä epäoikeudenmukaisista asioista tai muuten vaan kerron kuulumisia. Vissiin melko negatiivisen säväyksen saa tämäkin sivusto, kun minä astun areenalle : D Mutta ymmärtäkäätte, että maailma on paha paikka ja sitä "ilo"sanomaa mä haluan julistaa ja paukuttaa tyhmimpien kaaleihin, ettei maailmassa pärjää pelkällä ulkonäöllä ja, että on cooooolimpaa olla ajattelija kuin lahopää prinsessa. Vitut mä oikeesti noin aina itekkään ajattelen : D

Tooivottavasti joku nyt edes kiinnostui. Koska kun en ole yhdellekkään kamulille tästä bloggaamisen aloittamisesta ilmoittanut, he eivät voi kiinnostua (eivätkä luultavasti tekisi sitä muutenkaan), eikä heistä voi tulla seuraajiani. Ou mai gaaash, mä juuri tajusin, ettei mun vuodatukseni kerää varmaan yhtäkään lukijaa. Äärh, noh niin käy joskus. Kirjoitan tätä silti, joten kiss my ass : D

Päivän biisi: AC/DC - Thunderstruck (legendaarisen bändin Suomen keikan kunniaksi)

Päivän unohdus: En maininnut, että julkaisen täällä myös valokuviani! "Taidekuvia"... Teini, wut?

Mukavat päevänjatkot! Jos siellä nyt on joku joka ottaa toivotukseni vastaan.

Ps. Missasin Putouksen.............. Shit.