Hahhaa, tuntuupa oudolta tämä kirjoittaminen tänne. En yhtään tiedä mistä aloittaisin.

Noh.... ylihuomenna loppuu koulu. Wuu! Pääsen peruskoulusta helvettiin. Nyt vaan jänskättää päääsenkö sinnejatko-opiskelu paikkaan minne mä haluaisin : s

Naaa isi tuli kotii. Kiinnosti?

Voishan tässä vaikka aloitella kertomalla musta itestäni. Vaikka ei siellä oo montaa, joka tällaista selvitystä seuraisi : D Pari hassua frenndiä lukuunottamatta (niin, siis kerroin parille pakolliselle ystävälle pitäväni tätä, että saisin edes yhden hassun lukijan: p)

No, joka tapauksessa, kirjoitan tähän nyt 100 faktaa musta, niinkuin kaikki nuoret nykyään tekee joko galtsuun, naamakirjaan tai omaan muoti- tahi elämäntapablogiinsa.

Muah, tästä se lähtee, en varmaan ikinä saa täytettyä sataa kohtaa. Fuck.

Nää on muuten sitten tosi epämääräisessä järjestyksessä nämä faktat. Saatan pomppia aiheesta aiheeseen ihan ilman minkäänlaista logiikkaa... Hih.

1. En aio paljastaa mun nimeä täällä. Ainakaan lähiaikoina. En haluu, että piireissäni aletaan puhua potaskaa näiden puheideni johdosta.

2. Suurin osa kavereistani on näitä edellisessä jutussa mainitsemiani lahopäitä prinsessoja.

3. ...jotkut näistä prinsessoista on myös miespuolisia...................

4. Edelliseen viitaten, mulla ei ole mitään seksuaalivähemmistöjä vastaan! Nää kyseiset tyypit vaan esittää niin kovanaamoja ja tosi miehekkäitä miehiä mutta oikeesti ne viettää aamuisin peilin edessä enemmän aikaa kuin minä päivässä.

6. Oon tosi negatiivinen ihminen. Kiva kuulla huh?

7. Meen kesällä riparille isoseks ja se vähän tutisuttaa. "Vähän".

8. Vaikka oon  liittynyt seurakunnan isostoimintaan, en silti oo uskovainen. En lähellekkään : DDD Kysykää Mirkalta.

9. Mut kastettiinkin vasta viime kesänä, oman riparini jälkeen. Perheeni ei kuulu kirkkoon. Pakanoita, KNJAH. :)

10. Kuuntelen tällä hetkellä aivan saatanan huonoa biisiä. Taio Cruzin Break Your Heart ei todellakaan oo mun mieleen : D Juuu, sano sinä vain, että sen tahtiin on kiva tanssia, minä sanon, että samanlaisia tanssittavia biisejä on miljoonia maailmassa, uusia ei tarvitsisi enää tehdä!!!!

11. Vihaan yli kaiken George Bushia.

12. Ja kiitän luojaa siitä, että Yhdysvallat sai vähän potentiaalisemman presidentin.

13 Mua tosin pelottaa, että Obaman murhaa suunnittelevia ihmisiä kirmailee tuolla vapaalla jalalla tälläkin hetkellä.

14. Mut Yhdysvaltojen epäkohtia ja George Bushia mä puin (heittelen kengillä) myöhemmissä merkinnöissä

15. Nyt kuuntelen Black Eyed Peasia, mitä en yleensä tee. En pidä tällasesta futuristisesta kaurasta.

16. Lady Gagan futuristisuus nyt menee läpi sen outoutensa takia.

17. Mulla on kusihätä.

18. Aion kesällä mennä Mirkan ja sen isosiskon kanssa Ruisrockiin

19. ...katsomaan Billy Talentia...

20. ...ja Amorphista...

21. ...Rise Againstia...

22. ...Ozzy Osbournea...

23. ...ja muita hyviä.

24. Miks mä kuuntelen tätä sontaa nyt?

25. Äiti soitti just ja kertoi, että sillä on punkki päässä. Nam?

26. Äidistä puheenollen. Mun perheeseen kuuluu äiti (ah se punkkipää), isä ja isoveli

27. Isoveikan nimi on Sampo ja se on 22- vuotias. 23? 24? 21?

28. Sampo on töissä raksalla. Öö Hesassa jossain rakentelee.

29. Oon Sampon vastakohta: Sampo oli hullu lapsi, joka polttaa tupakkaa ja vittuili opeille. Mä oon taas kiltti kympin oppilas, joka nuolee maikkojen perseet ja oksentaa kun puhutaan päihteistä.

30. Läppä oli weli. Oon keskiverto koululainen ja hiljainen, kiltteyden perikuva, mutten mielistele ketään, enkä oksenna kun puhutaan päihteistä : D

31. Tupakoiminen voi olla siistii juu, mut miks?

32. Monet "ystäväni" "polttavat" tupakkaa.

33. Sen takia "ystävät", että monet kaveriporukkaani kuuluvat heebot ei todellakaan ole ystäviäni. Pelkkiä juttukavereita, jotka puukottavat selkään, työntävät puukon vatsasta läpi ja nauravat, heti kun silmäänsä räpäyttää.

34. Sen takia "polttavat", että he vetelevät henkosia (eli siis poskareita) miedoimmasta LM:stä mitä löytyy aina kun ovat kännissä. Noh, he juovat noin kerran kuukaudessa ja silloinkin tulevat vitunmoisiin lärveihin kolmesta muumimukillisesta, 4,7 promillea sisältävästä, lämpimästä siideristä.

35. Ja tuosta ystävyysaiheesta, unohtamatta juomisen taivaallista ihanuutta, aion saarnata myöhemmin

36. Haluaisin heti täysi-ikäiseksi tultuani lähteä kiertämään maailmaa. New York, mmm<3

37. Ihmettelette miksi tahdon nykiin vaikka juuri ylistin sen huonoja puolia ja George Bushin kynnen kosketusta maan kusisiin päätöksiin.

38. Mutta en mä valtion maisemia vihaa, on siellä kuka päättäjä hyvänsä.

39. Haluisin myös mennä Afrikkaan niille köyhimmille alueille oleilemaan hetkeksi.

40. En kuitenkaan sen tähden, että voisin heidän tilanneettaan suuremmin auttaa. Vaan sen takia, että näkisin millaista elämä siellä oikeasti onkaan.

41. Boom Boom Pow on ehkä yksi maailman surkeimmista rallatuksista. Päätä särkee.

42. Mä sairastan migreeniä ja kun kohtaus iskee, ei armoa tunneta.

43. Vielä on monta kohtaa täytettävänä...

44. Ja mulla on edellään pissahätä

45. Haluisin lähtee kuvaa tonne ihkuun ulkoilmaan

46. Mutta yritän saada tämän eka valmiiksi

47. Oon harrastanut yhdeksän vuotta tanssia ja lopetin sen viime talvena.

48. ...ja sen johdosta oon lihonu tuhat kiloa piiienessä ajassa : D

49. Joten alottakaa tanssi jos haluutte laihtua!

50. Tanssi on ihanaaaa (Mirkka, meijän balettiselitys sille Omegletyypille ; DDDD)

51. Ja haluisin tosissani harrastaa balettia.

52. Tai itseasiassa nykytanssia.

53. Mutta mulla ei oo pohjia niihin : (

54. Kello on 17.17. Joku siis ajattelee mua! Ihanaa...

55. Mitäs mä seuraavaksi?

56. No... Mä tykkään kirjoittamisesta.

57. Tykkään myös keskustella ajankohtaisista asioista ja  maailman synkistä kuiluista.

58. Harmi vaan, tämän kaltaisia juttukavereita ei ole tarjolla paljoakaan.

59. Ei ketään kiinnosta puhua Irakin sodasta, jos markkinoille on ilmestynyt uusi ripsiväri.

60. Ja se ärsyttää mua

61. Suuresti vituttaa ihmiset, jotka valittavat "niin saatanan suurista ongelmistaan" ja käskevät pitämään turvan kiinni, jos mainitsen, että toisella puolella palleroa joku lapsi kuolee HYTTYSENPUREMAAN, kaikenlisäks nälkäsenä, kun sinä täällä valitat, että ihastuksesi alkoikin toisen kanssa.

62. Joo turha sanoa, että jokainen ottaa ongelmansa sillee miten ottaa. Jollekkin ihastus on se elämän suurin ongelma, toiselle syöpä. Tiedän sen, mutta pliis vähän myötätuntoo niille, joilla oikeesti on järjettömiä ongelmia tai masennus, yms.

63. Ja mua potuttaa kun nämä kyseiset ihmiset ^^ sanovat vielä "Mua ei vois vittujakaa kiinnostaa mikää Afrikan nälänhätä, kun mulla itellä on niin suuria juttuja." Okei, ei kaikkia voi kiinnostaa, mutta pitäis kiinnostaa.

64. Mutta kaikista näistä mua ärsyttävistä pikkuihmisistä eniten kyrsii jengi, joka on niin perkeleen itsekästä ja itsekeskeistä possee ettei mitään rajaa.

65. Jumalauta, eikö ketään oikeesti enää kiinnosta muut kuin omat asiat. Onko niillä "mulla meneekin huonommin ku sulla"- jutuilla oikeesti niin saatanan rakentavaa leuhkia? Mitä sä sillä saat, että sun käsi on liian ylitaipunut ja näyttää luuttomalta. Vitusti onnee sitten ku nivelrikko, osteoporoosi tai muu vastaava kolkuttaa ovelle. On se niin viileetä kerätä sillä huomiota nyt.

66. Okei kyllä mä joistain ihmisistä tykkäänkin

67. ...ei vaan heti tuu mieleen, että kenestä : D

68. Mutta pidän sinusta, kunhan et esitä, kilju, kerää huomiota ylitaipuvilla käsivarsilla, puukota selkään, levitä mun juttuja muuttaen totuutta alkuperäisestä ja ynnä muuta sontaa joka saa mun sappeni kiehumaan.

69. Vooe helvetti, vielä 30...

70. Pissin kohta punttiin.

71. Mulla on karvaiset kädet.

72. Mulla on siniset silmät

73. Ja VALTAVA nenä :----------)

74. En ikinä tee hymiöitä, joissa on miljoonasta väliviivasta muodostunut nenä :------(

75. Mulla on luojalle kiitos, suorat hampaat.

76. Koska oon läpikäynyt kaikki mahdolliset oikomishoitoon käytettävät raudat ja kumilenkit.

77. Öö... mulla on ruskeet hiukset, olkapäihin ulottuvat sellaiset.

78. Ennen ne oli oranssinpunaiset ja pitkät. Heviletti o_o?

79. Jumaaalauta, vielä 20. Heh

80. Kahdeksankymmentä mittarissa.

81. Paras kamulini voitti tänää kirjoituskilpailun! Jeyy.

82. Mun päätä särkee. En ihmettele kun tätä eetteriä tässä on tovin tuijotellut.

83. HALUUN ULOS!

84. Mun suku on aika hullu... Mummu varsinki! Elä lähde mummelin kaa sauvakävelylle, sen tahti on aivan järkyttävää!

85. Älä myöskään syö viikkoon himassa jos tiedät olevasi menossa Ylivieskaan. Siellä nääs Eila vääntää sen verran sapuskaa, ettei farkkusi lopulta mene kiinni. Koettu on.

86. Mummu on myös hauskin tuntemani tyyppi ja paras tarinankertoja : D 

87. Koko mun isänpuoleinen sukuni on hauskaa väkeä. "Kysypä niiltä lehtikauppiailta seuraavan kerran, että saako niitä sanomalehtiä pistekirjotuksella. Ei varmana soittele enää sen jälkee." Tuon sanoi kerran serkkuni Ari mummulle.

88. On äidinkin puolella hassua väkeä, mutta Pohjanmaalla nyt vaan sattuu ja tapahtuu : D

89. Haluisin muuttaa sinne mummun ja papparaisen ruokapöydän lähelle sitten ku täytän 20. Muutta tuskin jaksaisin roudata kamojani 600 kilometrin päähän ja sieltä takaisin tänne parin vuoden päästä.

90. Aah enää kymmenen.

91. Rakkoni halakeaa.

92. Minusta ei pidetä

93. ...enkä ihan tajua miksi. Mielestäni mä oon ihan kelpo tyyppi : o

94. ...lukuunottamatta mun ainaista pessimistisyyttä. Sivuseikkoja jumalauta!

95. Oon hauskimpaa seuraa just silloin, kun eläydyn jonkun asian vituttavuuden puimiseen.

96. Vielä tuohon, etten ole mikään uskovainen, aion puida asiaa myöhemmin. Sitäkin. Ahh.

97. Hohoo, lirahtaa kohta housuun!

98. Rakastan vaatteita. Mulla on ihan hitosti lumppuja kaapissa (ja lattialla) mutta mulla ei oo pokkaa käyttää niitä kaikkia : o

99. Mulla on myös, hmm, 15 parit kenkiä? Ja suurin osa niistä on peräisin kirpparilta!

100. Rakastan kirppareita.

101. PÄÄSEN VESSAAN KOHTA.

 

Nyt riittää!

Päivän biisi: Marianas Trench- Sing Sing

Päivän salaisuus: popitan salaa himassa Miley Cyrusia.

Se on sitten vaan niin, että soronoo : )