Tässä minä taas olen.

Tänään on kyllä ollu ehkä yks tähänastisen elämäni tylsimmistä päivistä. Heräsin joskus kahentoista aikaan, hengailin koneella, lenkitin piskin, käväsin hölkkäämässä muutaman kilsan ja sitten lähdin tonne suuren kaupunkimme keskustaan parin frekun kanssa. Kateltiin siinä kun kaverin isoveli ja isoveljen kaverit pelasi ultimatee.

Oli siis saatanan tylsää : D

En mä nyt taas oikein tiedä mistä mä haluisin tänään lörpötellä.....

Mulla on härö fiilis. En nyt tässä selittele, että mitenkäs näin tällä kertaa, mutta härö, todella härö fiilis. Haluisin vaa mennä ulos juoksee ja karjuu päättömänä. Menisinkin, jos tuolla satais kaatamalla. Se vois puhdistaa mut.

Oikeesti, voisko ihmiseen hommata sellasen ominaisuuden, että silloin kun ei haluais ajatella mitään, vois vaan painaa jostain napista ja ikäänkuin nukahtaa? Mä en nyt jaksais todellakaa miettiä mitään, varsinkaa tätä erästä asiaa, joka pistää mut ihan himmeille fiiliksille. Ja ku samaa asiaa kelaa vähän aikaa pääsemättä mihinkää, tulee hulluks! Ku venkslaa vaa samoja kuvioita päänsä sisällä eikä pysty lopettaa. Ajan kanssa se unohtuu? Ja vitut sanon minä.

Ja sitten toinen juttu mikä vituttaa. Miksei täällä voi ikinä tapahtua mitää?! En nyt toivo, että syntyis jotain draamaa (tai itseasiassa sitä just kaipaan, vois nauraa räkäsesti jonkun kolmiodraamalle), mutta miksei mulle voi sattuu mitään?! Joku uus tuttavuus vaikkapa vaikkapa.

Okei, kyllä mulla eilen oli hauskaa. Olin isoskavereitten ja aparin, ja aparin tyttöystävän, aparin parhaan kaverin ja randomporukan kaa viettämässä iltaa keskustassa ja siellä oli kyllä tottamunassa fantsuu. Mutta sekin hauska loppu sillä sekunnilla ku lähti polkee hikisee himaa, koska ties ettei tuu näkee niitä ihmisiä enää. Tai ehkä näkemään kyllä, muttei hengaamaan saman jengin kanssa ku tuona iltana. Voiiii haluun takas sinne, elää ne hetket uudestaan : <

Joten tätä lukevat, pitäkää ne helvetin peukkunne pystyssä, rukoilkaa vaikka, jos näette sen hyväksi vaihtoehdoksi, että mä saisin vielä viettää aikaa noiden hemmojen kanssa! Koska muuten mun kesä kuluu siinä kun mä istun joko yksin himassa dataamassa tahi nökötän parin tylsäksi käyneen (ei, en tarkoita sinua Mirkka) ystävän kanssa keskustassa tuppisuuna, koska ei ole enää aihetta mistä keskustella.

Mä tarvitsen TOIMINTAAAA. Voi helvetin kevättalvi.

Mut nyt ajattelin yrittää olla ajattelematta ja pistää simmut kiinni ja pään tyynyyn. Stam1na vois auttaa asiassa. Hope so. 0000! Joku miettii mua<3 Ja niin vissii : D

Päivän biisi (siis albumi): Stam1nan Viimeinen Atlantis

Päivän lause: Mitä helvettiä?

 

Tiedoksi vain, tuo koru on sitten Mirskan.